100 % sigurna kupovina


100% sigurna kupovina!
Vaša porudžbina je potpuno sigurna!

U DS Market Internet prodavnici cenimo Vašu privatnost, zato o Vašim podacima izuzetno pažljivo brinemo.

Sve posredovane informacije su sigurne, nećemo ih ni pod kojim uslovima ustupati trećem licu, što Vam osigurava potpuno sigurno i bezbedno poslovanje i saradnju

Vaša kupovina je potpuno bezbedna.

Naručene proizvode možete platiti i prilikom preuzimanja.

Nezadovoljstvo proizvodom

Potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija u roku od 14 dana, bez navođenja razloga. Svaki kupljeni proizvod na daljinu možete vratiti u roku od 14 dana u originalnoj ambalaži i bez tragova korišćenja.
Potrošač ostvaruje pravo na odustanak od ugovora izjavom koju može dati na posebnom obrascu za odustanak od ugovora zaključenog na daljinu odnosno izvan poslovnih prostorija koji dobijate uz svaki isporučeni proizvod kupljen na daljinu.

NAPOMENA: Ovo pravo od odustanka od ugovora ne odnosi se na kupovinu u prodajnom objektu s' obzirom da to nije kupovina na daljinu i izvan poslovnih prostorija.

    pozovite broj telefona 011 21-666-07 i procedura za vraćanje proizvoda će vam biti detaljno objašnjena
    ili pošaljite e-mail sa Vašim zahtevom na e-mail adresu Ova adresa el. pošte zaštićena je od spam napada, treba omogućiti JavaSkript da biste je videli

6. Vraćanje proizvoda kupljenog u našim prodavnicama vrši se shodno Članu 56 Zakona o zaštiti potrošača (Sl. Glasnik RS 62/2014) Reklamacije se izjavljuju u PJ-Prodavnici u kojoj je roba kupljena od strane Potrošača.

Lica ovlašćena za prijem reklamacije su svi zaposleni u PJ-Prodavnici.

Reklamacija može da se izjavi usmeno, telefonom, pisanim putem, elektronskim putem, odnosno na trajnom nosaču zapisa, uz dostavu računa na uvid ili drugog dokaza o kupovini.

Prodavac vodi evidenciju primljenih reklamacija za svaku PJ-Prodavnicu i dužan je da je čuva dve godine od dana podnošenja reklamacije Potrošača.

Prodavac izjavljuje će u svemu poštovati odredbe člana 56 Zakona o zaštiti potrošača koji se odnosi na reklamacije i način rešavanja reklamacija.

Prodajna mesta

Najnoviji komentari