Uslovima korišćenja definisana su pravila pri kupovini koja garantuju kvalitet naše usluge i zadovoljstvo kupca.

Opšti uslovi

1. Narudžba se može izvršiti putem on-line prodavnice na sajtu , u prodavnici, telefonom ili e-mailom

2. Ukoliko je izvršena narudžba putem sajta, prodavac će izvršiti telefonsku ili email potvrdu, u zavisnosti od trenutne dostupnosti proizvoda
3. Nakon potvrde narudžbe od strane prodavca i kupca, narudžba je prihvaćena i neopoziva
4. Prodavac se obavezuje da naručene proizvode isporuči ispravne i u zakonski predviđenom roku, maksimalni rok za isporuku po Zakonu o zaštiti potrošača iznosi 30 dana od dana zaključenja ugovora
5. U slučaju bilo kakve promene prodavac je dužan da obavesti kupca prilikom telefonske potvrde narudžbe
6. Sve eventualne promene sem promena vezanih za isporuku se ne odnose na potvrđene narudžbe

7. Sve cene su iskazane sa uračunatim PDV-om

Pravo na odustanak od ugovora 

Kupac ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija u roku od 14 dana, bez navođenja razloga. Svaki kupljeni proizvod na daljinu možete vratiti u roku od 14 dana u originalnoj ambalaži i bez tragova korišćenja. Roba se može doneti lično ili poslati brzom poštom na adresu Jurija Gagarina 151A/84 Novi Beograd.
Kupac ostvaruje pravo na odustanak od ugovora izjavom koju može dati na posebnom obrascu za odustanak od ugovora zaključenog na daljinu odnosno izvan poslovnih prostorija koji dobijate uz svaki isporučeni proizvod kupljen na daljinu. Ukoliko se kupac odluči na odustanak od ugovora snosiće direktne troškove isporuke koje je prodavac platio prilikom slanja i (ili) prijema robe a koji su iskazani na stranici proizvoda za svaki proizvod pojedinačno.

Povraćaj novca – Informacije o postupku – Trgovac je
dužan da bez odlaganja izvrši povraćaj uplata koje je primio od potrošača, umanjen za troškove
isporuke, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je primio obrazac za odustanak. Trgovac
može da odloži povraćaj sredstava dok ne dobije robu koja se vraća, ili dok potrošač ne dostavi
dokaz da je poslao robu trgovcu u zavisnosti od toga šta nastupa prvo, osim u slučaju kada je trgovac
ponudio da sam preuzme robu. Novac će biti uplaćen na račun kupcu ili osobi koju kupac odredi za primaoca povrata novca.

Po prijemu proizvoda, utvrdice se da li je proizvod ispravan i neoštecen. Kupac je isključivo odgovoran za umanjenu
vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na nacin koji nije adekvatan, odnosno
prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe.
Procenat oštećenja utvđuje ovlašćeno lice u DS Market PR , te se za utvrđeni procenat umanjuje
iznos koji se vraća potrošaču. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda
krivicom kupca u tolikoj meri da se proizvod više ne može prodavati, odbiće se povrat novca i proizvod
će mu biti vraćen na njegov trošak. Za oštećenu ambalažu vrednost povrata se umanjuje za 10 do 20 % vrednosti robe, u zavisnosti od stepena oštecenja.

SAOBRAZNOST

Kompanija DS Market PR je dužna da isporuci robu koja je saobrazna ugovoru

Kompanija DS Market PR je odgovorna za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od 2 godine od dana prelaska rizika na potrošaca. Ako nesaobraznost nastane u roku od 6 meseci od dana prelaska rizika na potrošaca, može se pretpostaviti da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika na potrošaca.Sve troškove koji su neophodni da bi se roba saobrazila ugovoru, a narocito troškove rada, materijala, preuzimanja i isporuke, snosi kompanija DS Market PR

 Kompanija DS Market PR u roku saobraznosti, o svom trošku obezbedjuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim odnosno deklarisanim karakteristikama kvaliiteta proizvoda. U slucaju neizvršenja ove obaveze, davalac saobraznosti ce zameniti proizvod novim ili vratiti novac. Rok saobraznosti pocinje danom prodaje uredjaja, odnosno danom izdavanja fiskalnog racuna. Kupac gubi pravo na popravku (zamenu, povrat novca) ako se kvar izazove nepridržavanjem datih uputstava za upotrebu i ako su na proizvodu vršene bilo kakve popravke od strane neovlašcenih lica. Prilikom isporuke dužnost prodavca i kupca je da izvrše pregled proizvoda i da ukažu na eventualna mehanicka oštecenja, u kom slucaju ce proizvod biti zamenjen.


Za sledeće aparate obaveštavamo Vas da:
Pravo na besplatno otklanjanje kvarova u roku saobraznosti stičete uz uslove da je kupljeni uređaj povezan i pušten u rad od strane ovalašćenog servisera i to za:

  • Sve ugradne aparate
  • Za sve aparate na gas (uz kupljeni uređaj ne dobija se regulaciono crevo)
  • Šporete (uz kupljeni uređaj fabrički se ne dobija naponski kabal)
  • Bojlere

Dolazak servisera za priključivanje uređaja se naplaćuje u zavisnosti od vrste usluge. Serviseri imaju svu prateću opremu koja je potrebna za priključenje uređaja.

  • Klima uređaji - garancija važi samo ako je uređaj ugradio servis ovlašćen za tu vrstu posla i ako je isti overio garantni list. (spisak ovlašćenih servisa se nalazi na garantnom listu klima uređaja)
  • Rashladne uređaje ne treba priključivati najmanje 7 sati po isporuci.

Reklamacije i povraćaj robe

https://www.dsmarket.rs/najcesca-pitanja/saobraznost-robe-i-postupak-reklamacije.html 

Privatnost podataka

https://www.dsmarket.rs/najcesca-pitanja/privatnost-podataka.html

Da bismo uspešno obradili Vašu narudžbu potrebni su nam Vaše ime i prezime, adresa, e-mail i telefon. Uz pomoć tih podataka bićemo u mogućnosti da Vam isporučimo željenu robu, kao i da Vas obavestimo o trenutnom statusu narudžbe.

DS Market se obavezuje se da će čuvati privatnost svih kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogucnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o kupcima/korisnicima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su podaci nužni za obavljanje posla.
Pored navedenih prikupljamo, analiziramo i obrađujemo podatke o proizvodima koje naši posetioci traže i kupuju, kao i o stranicama koje posećuju. Te podatke koristimo da bismo poboljšali ponudu i izgled naših stranica, i omogućili Vam jednostavnije korišćenje, sigurniju i udobniju kupovinu.
Obavezujemo se da prikupljene podatke ne koristimo ni u koje druge svrhe.

Saglasnost i promene uslova

Korišćenje naših servisa podrazumeva saglasnost korisnika sa svim navedenim na ovoj strani.
U slučaju promene uslova bićete blagovremeno obavešteni.

Hvala na poverenju

Vaš DS Market