Prestigio PickUp & Return usluga

PRESTIGIO

 

Jedinstvena PickUp & Return usluga omogućava korisnicima Prestigio proizvoda da, ukoliko imaju potrebu za servisiranjem svog uređaja, značajno skrate vreme neophodno za transport do servisnog centra. Pozivanjem jednog od brojeva telefona sa nalepnice, korisnici mogu da zakazu kurirsku službu koja će doći da preuzme uređaj i odneće ga do servisnog centra, a po završetku servisiranja i vratiti nazad korisniku. Na ovaj način se uređaj direktno dostavlja servisnom centru i po završetku servisiranja vraća nazad korisniku čime se drastično smanjuje potrebno vreme za servis uređaja.

PickUp & Return usluga se ostvaruje tako što će vam uz Prestigio MultiPad-ove i MultiPhone-ove, u celofanu sa spoljne strane, stići narandžasta nalepnica za ostvarivanje PickUp & Return usluge.

Prilikom prodaje, neophodno je da vaš prodavac obavesti kupca o tome da ima pravo na PickUp & Return uslugu i da tom prilikom zalepi nalepnicu sa spoljne strane kutije uređaja.


Najčešća pitanja


1. Da li PickUp & Return važi za ranije prodate uređaje?

DA, PickUp & Return važi za sve Prestigio MultiPad-ove i MultiPhone-ove koji se nalaze u garantnom roku.

2. Koji je rok trajanja PickUp & Return usluge?

24 meseca odnosno za sve vreme trajanja garancije uređaja.

3. Da li mogu više puta da koristim PickUp & Return uslugu?

DA, PickUp & Return uslugu možete koristiti više puta, sve dok se uređaj nalazi u garantnom roku.

4. Kako da znam u kom servisu je moj uređaj na popravci?

Ovo zavisi od broja koji ste pozvali. Ukoliko ste pozvali broj servisa koji se nalazi u Beogradu onda će Vaš uređaj biti prosleđen servisu u Beogradu; ukoliko ste pozvali broj telefona servisa u Ćupriji onda će Vaš uređaj biti prosleđen u servis u Ćupriji.

Molimo Vas da uvek obratite pažnju na to koji servisni centar Vam je najbliži kako bi se vreme servisiranja uređaja svelo na minimalno moguće.